onsdag, november 29, 2006

Science Of Sleep/Marie Antoinette



Två filmer som jag snart kommer att se. Jag är ganska övertygad om att jag kommer att tycka om dem båda. Som vanligt överanalyseras det till höger och vänster och det gör mig bara så trött. Sofia Coppolas filmer är överskattade men också skitbra och jävligt vackra. Ibland tror jag att tanken på dem är bättre än de egentligen är men de är fortfarande jävligt bra. Hur ofta tänker man inte på slutscenen i Lost In Translation när JAMC överröstar dem? I själva verket har jag för mig att låten inte sätts igång förrän de pratat färdigt. Men men fina filmer. Science Of Sleep lär ju inte överträffa Eternal Sunshine Of The Spotless Mind men den lär ju vara fin.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

hej tsatjiy!d +u
skr +i,v ;er
y -y+my


+ck :et (utropstecken)

!

[stf~~]

8:40 fm  

Skicka en kommentar

<< Home