onsdag, maj 16, 2007

The Tough Alliance

A New Chance är förstås strålande, helt perfekt faktiskt. Den och nya New Buffalo är utmärkta exempel på pepppop. Upp på barrikaderna och slåss (eller älska kanske), alltid med ett visst mått av vemod förstås.

Min fjärrkontroll till tvn funkar inte, så jävla arg. Annars är det fina tider med musik, musik, musik hua!

Och Mutte jag drog igång The Voicesdebuten igen, det är en sådan där platta jag ibland hatar och ibland älskar, och dag älskar jag den. Hoppas på nya, fan Jason fucking Spaceman på Rassle, jobbigt ju.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

fan va gutt!
jag drog faktiskt igång laser guided melodies för bara några dagar sen.
måste ha känt på mig att nåt var på gång..
/m

11:36 fm  
Blogger Tatti said...

Det ska tydligen vara akustiskt, men ändå. Jag vill fan höra Walking With Jesus, om han kör Spacemen 3låtar. Trodde ju det var en cover Pistol disco körde men det verkar det visst inte vara. Världens bästa låt.

12:50 em  

Skicka en kommentar

<< Home