onsdag, augusti 22, 2007

Echospace

Jaha ja, den här höll jag på att missa om det inte vore för den gode Jonas F. Har ju sett den på boomkat men inte brytt mig nämnvärt. 9 spår på åttio minuter, från början ett gäng tolvor som nu är samlade på ett album med något omarbetade låtar. Bra för en albumälskande man som mig. En amerikanare som ligger bakom det hela tydligen, nittiotal sägs det. Sjukt säger jag, ambient, Basic Channel, techno, bra musik helt enkelt. Coldest Season heter den, ett bättre sätt att välkomna hösten på kan jag icke komma på. På phonicarecords.co.uk kan man lyssna på skiten, och köpa.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Inte dumt.

Kollade du upp Kononos liveplatta? Har glömt att göra det. Måste ta mig i kragen.

9:50 fm  
Blogger AC. said...

Nej för fasen det måste jag ju.

10:48 fm  
Blogger Tatti said...

På måndag släpps den, gutt. Jävla ac har loggat in på fyllan, vad fan.

10:52 fm  
Anonymous Anonym said...

När jag tar mig tid att lyssna på annat än dubstep nu för tiden så har denna faktiskt trängt igenom. Den är fin.

3:18 em  
Blogger Tatti said...

Ja visst är den det.

3:39 em  

Skicka en kommentar

<< Home