tisdag, december 11, 2007

ES

Jaha nu finns den på dotshop, två års väntan är snart över.

8 Comments:

Blogger Pinhead said...

Trevligt. Måste jag kolla upp. Kan vara nått för vintermörkret.

9:20 fm  
Blogger Tatti said...

Ja absolut, jag har två tidigare skivor med honom som är mycket bra. Den här verkar dock sjukt bra av det jag hört och läst.

10:21 fm  
Blogger Pinhead said...

Blev denna idag. Ska bli skoj att höra.

4:56 em  
Blogger Tatti said...

Hehe härligt.

Håller på att dra ner nya Beach House.

5:57 em  
Blogger Pinhead said...

Just ja, en ny på g. Sen grisen försvann har inte inte laddat ner något. Vad använder du för tjänst?

9:44 em  
Blogger Tatti said...

Aha jag använder solarseek.

10:01 em  
Anonymous Anonym said...

Beach House nya var ganska mjäkig. Jag gav upp på 5e spåret. Var inte den första typ lite mer ambient av något slag?

4:32 em  
Blogger Tatti said...

Hra bara lyssnat ett par gånger men jag tror den tar sig. Förra var inte ambient men betydligt långsammare.

5:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home