onsdag, maj 14, 2008

Paavoharju



Omslaget om man säger. Gott så gott så. Lyssna.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Äntligen! Har gått och väntat på den här skivan. Ska ta den med nästa beställning från Dot.

Och Scuba. Bra som fan den. Tack för tipset.

12:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Laddade hem den tidigare idag. Låter riktigt bra.

12:30 fm  
Blogger Tatti said...

Jag hoppas jag får den idag. Ja Scuba fan inta dum alls.

7:05 fm  
Anonymous Anonym said...

hej tatti, evigheter sen jag bloggade eller kollade din eller andras bloggar... tillbaka från en 6 veckor lång resa i sydostasien och har inte riktigt landat än, har varit nelt fantastiskt och omtumlande; har rest runt och fotat och skrivit, ska göra en bok ihop med en grafisk designer/fotograf. men... jag har inte uppdaterat mig knappt nånting på musik sen årskiftet, skandal! men varit så mycket annat och jag har varit lite mätt och trött, inte orkat ta in nytt... men nu behöver jag hjälp, tips på bra musik, ska dj:a på en klubb/bar i stockholm, i början av kvällen, så det är ok kan vara lite lugnare musik också - behöver tips på bra skivor som kommit ut under året. kan du hjälpa mig? och ni andra också som skriver kommentarer här, går bra att göra på min blogg också

ristarinsinamarken.se

10:29 em  
Anonymous Anonym said...

å snälla, bra ställen att ladda ner musik på, tack!!!

12:56 em  
Blogger Tatti said...

Hm det finns så mycket så jag vet inte vart jag ska börja. Bäst just nu är nya Portishead och No Age. Machinegun med Portishead måste fan vara årets låt.

Laddar ner gör jag från solarseek, när jag inte köper vill säga.

3:10 em  
Blogger Tatti said...

Kul med boken förresten.

3:10 em  

Skicka en kommentar

<< Home