fredag, september 08, 2006

It Was The Biggest Cock You`d Ever Seen

Ja så började en fantastisk vänskap en gång i tiden för typ nio år sedan, tack vare Mutte. Nu lägger de av tack och lov, de borde gjort det för länge sedan innan de förvandlades till ett ordinärt rockband. Jag kommer dock alltid att försvara dem med mina nävar om så krävs, men allvarligt talat magin försvann efter Elephant Shoe, och det starkaste minne jag tar med mig är när Soaps dyker upp i När Solen Står Som Högst. Det är så sjukt vackert. Jag blev aldrig packad med grabbarna som vissa andra, synd det hade kanske varit ett fint minne det med.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, d där kan jag hålla med om!

Ett stalltips är Tim Hecker "Harmony in Ultraviolet" som släpps av d goda Kranky senare i höst. Det är ambient/noise när d är som ljudligast! Dessutom var ju naturligtvis Tortoise-boxen en fin låda att förgylla sensommaren med.

Ska du till Saras fest? Jag kan inte bestämma mig - vore kul men har en hel del plugg.

/Kris "From Here to Hisingen...? I'd say about half a mile or so." Bemmer

10:23 em  
Blogger Tatti said...

Ah du har hört den alltså, ja jag kan tänka mig att den är trevlig. Även Tortoise-boxen. Nej det blir inget Kalmar, sjukt mycket plugg här med. Hör av dig om du är stan nån dag.

12:06 fm  
Blogger Tatti said...

Ja jag lär väl gå i gbg i alla fall.

2:34 em  
Blogger Tatti said...

Klart du ska by the way, du ÄR ju Arab Strap.

2:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home