söndag, augusti 20, 2006

Robert Wyatt - Shipbuilding

Den är så vacker.

16 Comments:

Blogger Stoffe said...

you tube är the shit, huh?!
kolla in...

http://www.youtube.com/watch?v=FmX-SSJO-ug

(du får copy/paste - vet inte hur man länkar här...)
...för ett gott gammalt skratt - hade glömt bort denna när brorsan påminde för en vecka sen!
Säsong 6 dominerar - vilken inledning! whoa!

8:30 em  
Blogger Tatti said...

He he, jag väntar tills på söndag då jävlar.

You tube är toppen, slipper skriva också.

9:28 em  
Blogger Joakim Sandström said...

Ja, den är förbannat fin.

11:17 fm  
Blogger Tatti said...

Ja visst är den.

Ska försöka få med din broder till Km imorgon. Tre timmar i kalmar och så sitter man med en whiskey.

5:36 em  
Anonymous Anonym said...

fö faen tati-man! d e ju en parodi från madtv - kolla in genast!

Eller iofs, du e kanske i k. nu av senare kommentar att döma...

ha d!

/Am I Evil?-boy

11:41 em  
Anonymous Anonym said...

Tre timmar i Kalmar och du sitter med en whiskey. Du är Charles Bukowski! Kan också nämna, även om jag gjorde det på KM i onsdags, att även jag har en blogg nu för tiden. Adressen är www.bjerleus.se/lundin.php

12:59 em  
Anonymous Anonym said...

Hallå Tatti!

Det är din ständige filosofiska antagonist, Martin, här. Trevligt att du har börjat lägga upp videosnuttar på din blogg så man slipper ligga sömnlös på natten och undra hur musiken du tipsar om låter :-)

1:37 fm  
Blogger Tatti said...

He tjena Martin. Ja jag har varit för lat för att lägga upp länkar. Allt bra? Är du i Umeå eller? På fredag drar innebandysäsongen igång.

10:11 fm  
Anonymous Anonym said...

Javisst! Nu befinner jag mig mer norrut än vad man egentligen borde men läget är trots det stabilt.

Attans! Att missa en enda chans att slå vuxna män med färglada klubbor på smalbenen är synd och skam. Slåss lite extra för min skull :-)

Jag antar att ditt favoritväder infinner sig vid tillfället så jag behöver nog inte fråga hur du mår ;-)

4:09 em  
Blogger Tatti said...

Snart är det fotbollsmatch också en sådär en timma.Så då får jag sparka på lite ben också.

Jodå vädret är perfekt även om den förbannade solen nu tittar fram.

Nåväl vi hörs hoppas jag. Måste börja fundera på C-uppsatsen redan nu, lite jobbigt men kul.

6:04 em  
Anonymous Anonym said...

Det låter ju schysst. Hör gärna av dig när du har skrivit färdigt den, oavsett vad den nu kommer att handla om. Skulle vara kul att läsa.

Nu har även jag lagt upp en fräsig video på min blogg. Ibland är knark rätt bra.

http://l4rsson.wordpress.com

1:27 fm  
Blogger Stoffe said...

http://www.microsoft.com/mac/downloads.aspx?pid=download&location=/mac/download/misc/messenger511_download.xml

OBS! jälit lång adress...men på den sidan kan du ladda messenger för mac!

jag finns i msngr på loffan@hotmail.com

Godspeed, my electronic friend.

3:05 em  
Blogger Stoffe said...

shit, hela adressen kom inte me där, nä! OK, du får gå till:

http://www.microsoft.com/mac/downloads

å leta upp det...

3:07 em  
Anonymous Anonym said...

Nu förstår jag inte riktigt var den där disskussionen kom ifrån men om man ska använda MSN på Mac så finns bara ett alternativ: Adium X.

http://www.adiumx.com/

12:57 fm  
Blogger Stoffe said...

diskussionen kom av att enda chansen för mig å tatti att hålla kontakten verkar vara via nätet och istället för att begränsa det till sådana här sidor var tanken att ett chatpgm kunde göra interaktionen något mer direkt...;)

Kände igen Adium från min gode Mac-bror, e nog rätt schyrre, va...
Kan mkt lite om Mac så den gode Tatti gör säkert rätt i att följa ditt råd!

Ha det!

11:01 em  
Blogger Stoffe said...

diskussionen kom av att enda chansen för mig å tatti att hålla kontakten verkar vara via nätet och istället för att begränsa det till sådana här sidor var tanken att ett chatpgm kunde göra interaktionen något mer direkt...;)

Kände igen Adium från min gode Mac-bror, e nog rätt schyrre, va...
Kan mkt lite om Mac så den gode Tatti gör säkert rätt i att följa ditt råd!

Ha det!

11:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home