måndag, december 18, 2006

Woods


Jag har nämnt Woods här förut, deras debutskiva släppt på Göteborgsetiketten releasethebats.com (beställ debuten där) är en smått underbar liten lo-fi-pärla. Det blev tre låtar därifrån på blandskivan till Hans, om Hans är som han var förr så kommer han att älska Woods, om han inte gör det redan. Nu såg jag häromdagen att en ny skiva släpps med Woods den 23/1 på dosthop.se eller ett par veckor tidigare om man köper den på midheaven.com lyssna på några nya låtar på deras skivbolags myspace, googla på woodsist jag orkar inte länka.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

ja, den är recenserad på soundofmusic.se,läs gärna, i senaste numret # 5 (ett nytt är pågång, publiceras förhoppningvis nu till helgen, fredag-lördag). jag har inte hört dem men blev lite nyfiken när jag läste min kollegas recension.... så det är bra alltså?

5:10 em  
Anonymous Anonym said...

soundofmusic.nu ska det vara (ej .se)

5:11 em  
Blogger Tatti said...

Ja det stämmer jag har sett den där med. Ja jag tycker det är ett av årets bästa skivor. Eller var det förra året? Kommer inte ihåg. Billig i allafall om du beställer från releasethebats.com

5:34 em  
Blogger Tatti said...

Ah april i år var det ju. Lätt en av årets bästa skivor. Den och Nobody And Mystic Chords Of memory

5:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home