fredag, februari 16, 2007

Dagens Bästa


Hauschska Room To Expand, Rafael Anton Irisarri Daydreaming två utmärkta instrumentala små trevligheter. Till Daydreaming medföljer en liten text av Tomas Bodén från Differnet, han är tydligen även doktorand i filosofi kul när andra lyckas, damn it. Nåväl Cornelius Sensous är äntligen köpt och den är väl värd att skaffa, något för ljudbögen vill jag lova. Bojjan och Kullman på besök kul, imorgon blir det inte lugnt skulle jag tro. Ta det piano, alltid piano.

9 Comments:

Anonymous Anonym said...

Fan jag som satt och funderade på om jag skulle beställa Rafael Anton Irisarri, blev inte så. Får ta den vid nästa beställning.

Köpte också Sensous idag, riktigt bra!

11:16 em  
Blogger Tatti said...

Den är verkligen jättebra, jag lovar.

Ja skönt att den äntligen går att få tag på på riktigt.

11:27 em  
Anonymous Anonym said...

Låter bra. Då blir det en beställning på den.

Ja det är kul. Den fanns i Australien men den var så jävla dyr där. Det var ingen japanimport heller för den saknade obi. Den kan de ju iofs ha plockat bort...

Nåval, nu har jag den i alla fall.

11:36 em  
Blogger Stoffe said...

Rafael är lika skönt som det är med grönt!

Vill du dröna till det riktigt jävla ordentligt så rekommenderar jag norskan Sindre Bjerga - torktummlare + dammsugare + loop (stundtals + sågverk) = sant.

Såg äntligen Sömnvetenskapen häromdan. Naturligtvis älskar jag den samtidigt som jag hatar den. "if you don't know me by now", baby! ;-) nämen, den e bra, även om den gode gondry kan kännas lite väl mycket som en slags postmodern parodi på dada ibland.

3:27 fm  
Blogger Tatti said...

Oh yes.

Sindre Bjerga det låter spännande.

Ja jag kan väl hålla med dig om den gode Gondry.

11:53 fm  
Anonymous Anonym said...

Daydreaming är fin som en snäcka. Lite ost på det och saken är biff.

Differnet kommer ju med nytt soon oxå, woho!

1:08 em  
Blogger Tatti said...

Ja visst är den.

Difernet ja den lär vara grym har hört någon låt.

Syns ikväll.fooood

1:16 em  
Blogger E said...

Ny skiva med Hauschska?! Underbart! Tidigare är förstås favoriter...

6:47 em  
Blogger Tatti said...

Ja den är riktig bra, hittade ett promoex igår men den släpps väl snart tror jag.

6:55 em  

Skicka en kommentar

<< Home