torsdag, februari 08, 2007

Rio En Medio

Bride Of Dynamite utgiven på Gnomosong, huvudinstrument baritone ukekele, och sedan sång av Danielle Stech-Homsy. Borsett från detta även lite elektronik och annat. Kolla dotshop.se. mer info än så orkar jag inte med.

Sjukt mycket gott annars, nya Electrelane låter utmärkt, lite rakare än förra kanske men det behöver inte vara a bad thing. Rafael Antons skiva var mycket riktigt sjukt bra, samma bolag som Greg Haines som sagt det bör räcka, dock inte fokus på stråkar här, mer piano och tja jag vet inte bra liksom. Och så Terry Riley då tack vare Stoffe och Carl Johan De Geer, det repetitiva i love.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

snart snart har jag pengar, förhoppningsvis - då blir det åtminstone den här och lite till från dotshop, sorry har inte kunnat hämta ut min wendy & bonnie än, den + annat ligger och väntar på posten, men på torsdag (om de inte hunnit skicka tillbaka den då bara, hjälp) hämtar jag...

8:38 em  
Blogger Tatti said...

Ja jag är hyfsat pank själv just nu. Surt som fasen men men det fär väl gå. ja Wendy And Bonnie är jag sugen på, kanske ska kolla om jag kan få ner den själv.

8:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home