onsdag, januari 31, 2007

William Basinski - Disintegration Loops

Ägna en timma åt det här.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej vännen,

hoppas allt är bra. Här är allt som en saga och det gillar jag. Lite ensamt ibland men det botas med re-ups på tidiga The Wire, italienska klassiker och massor av ny musik.

Såg att Basinksi kommer till Götet, Inte helt fel. Apropå mastodontverk har jag just skaffat Reich samling 10 skivor(!) och La Monte Young's The Well-Tuned Piano. Fatta, fem jävla timmar ensam vid ett piano. Det sitter nog i skägget.

Sköt om dig. /D.H

11:10 em  
Blogger Tatti said...

Hoffe baby.

Du har det bra alltså? Collegeboy. Har börjat kolla på säsong fyra av The Wire.

Kommer Basinski till gbg igen wtf? Tio skivor alltså, jag har "Phases" med fem skivor, helt underbart. La Monte Young måste jag kolla upp, pianot är allt som behövs ju, och skägget förstås.

Sköt om dig med baby.

12:00 fm  
Blogger Tatti said...

Fan den var ju sjukt dyr, vill ha!

12:07 fm  
Anonymous Anonym said...

Loop-gurun kanske har dåligt uppdaterad hemsida vad vet jag? Inte så stor koll på baksidans kulturliv.

Jag har ju de senaste åren jobbat på att bli av med anala beteenden som samlande av saker. Idag gör det mig inget att all min musik finns i min dator. Jag vet att ni gamla diskofiler går igång på timmar i skivbackar och öppnande av paket men nej, jag känner en tillfredställelse i att ha allt samlat i en liten silverfärgad ask. Sjukt billigt också!

Böcker undantaget.

12:24 fm  
Blogger Tatti said...

Ja det var förra året. Ja vad fan ska jag säga jag är en konservativ jävel. Men jag får väl ladda ner den här. 485 pund känns ju sådär.

12:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Home