fredag, maj 18, 2007

Hannu


Worms In My Piano nämnde jag väl för ganska länge sedan, nu har jag äntligen fått den på riktigt. Tja vad säga? Omslaget, naturbilder jag är så sjukt lättsåld, ok den är inte snyggare än Cendre men fin nog. Musiken då? Ja den låter som den ser ut, snubben är finsk och bla bla bla. Ingen jävla dussinelectronica jag lovar. Finns nu på dotshop.se My Space

Nu kan man äntligen beställa Weeler med Machinefabriek på dotshop.se också, en dubbelskiva med en galet överproduktiv snubbe som hela tiden lyckas göra sjukt bra musik. Köp den med för fasen.

Brände nyss en sjukt bra partyplatta till en Frida också, lyssnar ju inte bara på sånt här ju. Chromatics, Glass Candy, DJ Designer Imposter, Cut Copy, DJ Medhi, Scars, TTA osv sjukt bra. Annars är det ju det kontemplativa som föredras.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gut, då ska jag köpa Machinefabriek.

12:00 fm  
Blogger Tatti said...

Bra gör det.

12:21 fm  
Blogger Stoffe said...

läste om hannu - d verkade bra, å e alltså d, då!

kan verkligen rekommendera cloud temple (som jag skrev om i mitt senaste inlägg), ackustik & elektronik/ljud i en härlig kombination.

annars e jag helt insyltad i boards of canada nu efter din påminnelse här på bloggen, men blir nog lite mer tidiga!

10:38 fm  
Blogger Tatti said...

Ja han är fin.

Cloud Temple i shall check.

Och ja tidiga BOC är ju finast, tyckte det behövdes en påminnelse.

Såg du Reichkonserten igår?

1:21 em  
Blogger Stoffe said...

skrev nyss en skitlång kommentar där jag förklarade att jag missat reich pga de två kvällsmatcherna i la liga. (barca krossade ju atletico med 6-0 på bortaplan!!) tyvärr kukade blogger ur med servertrassel så den försvann ut i cyberrymden. d här är en komprimerad version...ikväll var det så dags för ff att glänsa genom 3-0 mot ett albinoblekt gais, även om inte heller ff:s spel var så lysande under storra delar. kolla speciellt in rasmus elms 3-0-mål på sporten - snyggt placerat distansskott!

nå, nu till poängen: reich gick i repris ikväll så tänkte försöka se det nu.

10:54 em  
Blogger Tatti said...

He he i see.

Tänkte påminna dig om reprisen men glömde bort det.

12:05 fm  

Skicka en kommentar

<< Home