söndag, januari 08, 2006

First Impressions On Earth


Du hatar säkert The Strokes, det är helt ok. Jag älskade Is This It nästan lika mycket som jag älskade Håkan Hellströms debut, och det var fan inte så lite. Jag tycker att Room On Fire är en utmärkt skiva även om förälskelsen lagt sig lite, så även i fallet Håkan Hellström. Skriverierna inför The Strokes tredje skiva har varit jävligt negativa, ta bara puckot på SVD som först sågar en konsert med Animal Collective, (den fan måste käkat helt fel svampar) sen ger hon First Impressions On Earth lägsta möjliga betyg. Den här skivan kommer inte välta några regeringar inte ens en kiosk, men om du gillade The Strokes två tidigare skivor som kommer du nog fan inte hata den här heller. I like it. Den går nog typ köpa överallt, det är dock inte andledning nog för att hata den.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är fel! Denna skivan är mycket dålig. Om 6 månader har du glömt den, eller låtsas att du glömt den i alla fall. Usch!

8:46 em  
Blogger Joakim Sandström said...

Det är lite konstig kryptering på denna text, är det bara på min dator det blir så?

11:00 fm  
Blogger Tatti said...

Inga problem här så vitt jag kan se.

11:16 fm  
Blogger Stoffe said...

Har DJ Tatti flyttat ut i cyberrymden?! Det verkar lovande! Speciellt när man möts av en ljuvlig välkomsttext som har potential att rubba hela ens uppfattning av existensen.

2:38 em  
Blogger Tatti said...

Tjena Stoffe, tackar. Har du samma problem med med å,ä och ö på din dator? Jag ser inget på min.

9:55 em  
Anonymous Anonym said...

Angående konstiga tecken så skriver dom om det på hjälpsidan:

http://help.blogger.com/bin/answer.py?answer=80&topic=18

1:18 fm  
Blogger Stoffe said...

Well, no...kan det vara macrelaterat? Dock inget problem för mig när jag bloggade järnet hos min kära mac-bror!

10:41 fm  

Skicka en kommentar

<< Home