fredag, december 29, 2006

Hemvändaren

Äntligen hemma i gbg igen. Kollade posten det första jag gjorde igår kväll. Någon med ovanligt stark dödslängtan har försökt bryta upp min postbox och jag misstänker att minst en skiva är stulen. Förbannade postverk som för ett par månader sedan bestämde att posten inte skall hamna på mitt hallgolv längre. Rättvisa skall skipas, blod skall spillas. Hatar knarkare, verkligen hatar dem. Steve Reich-tåget fortsätter i mitt huvud, är helt slut efter Kalmarbesöket. Känns som att jag varit på festival en vecka. Så slut, måste fortsätta med uppsatsen. Nyår skall firas med Peter Sellers, japp så lär det ju bli. Ingen Naemi ingen Chloe. Nåväl det går nog, årsbästalista? Orkar inte nu så mycket bra, så trött. Ah mitt huvud. Kul att Chromatics och Beach House gick hem hos Micke, men varför i helsike skulle det inte göra det? Nåväl nåväl, nåväl.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hur går det med uppsatsen? Är det:
1. Under kontroll
2. Optimistiskt
3. Hybris
4. Oroligt
5. Panikartat

Det går säkert fint.

Gott Nytt år

7:47 em  
Blogger Tatti said...

TRyp all of the above. Mest 1 och dock..

Ja Gott Nytt.

11:31 fm  
Anonymous Anonym said...

Känns ju jävligt orginellt att vakna utan baksmälla på nyårsdagen.

/m

12:00 em  
Blogger Tatti said...

Jag hade en liten en. Skulle sitta hemma och ta det lugnt. Det blev inte riktigt så, jag tog mig till Hisingen. Kom hem för någon timma sedan, borde fan ha Nobelpris för att jag tog mig ända till Biskopsgården.

12:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home