måndag, juni 11, 2007

Två Sjukt Viktiga Saker Just Nu


8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter nya Sebadoh bra?

10:38 em  
Blogger Tatti said...

Ja det är gamla låtar som bara funnits på kassett innan. Jävligt lo-fi men jag gillart.

11:08 em  
Anonymous Anonym said...

Aha, måste kollas upp, låter ju helt klart lovande.

9:48 fm  
Anonymous Anonym said...

och robert forster/grant mclennan skivan, vad är det? nyfiken!

12:28 em  
Anonymous Anonym said...

jag älskar/älskade ju go-betweens och även forsters och mclennans soloprojekt!

6:03 em  
Blogger Tatti said...

Det är en samling med tretton låtar vardera. Jag har bara en soloskiva med respektive, de har visst släppt fyra var. Jag hade bara fyra av de 26 låtarna så det funkar ju. Släpps om en vecka.

6:33 em  
Anonymous Anonym said...

åh, den måste jag ju bara ha, såg just den var recenserad i sonic.

lyssnar på heron nu, fantastiskt fint!

7:55 em  
Blogger Tatti said...

Ah Heron ja, verkligen helt fantastiskt.

8:02 em  

Skicka en kommentar

<< Home