onsdag, september 20, 2006

Hans Appelqvist

Naima. Jag har inte hört en sekund av den här skivan ännu men jag längtar som en vansinnig (och så heter den ju nästan Naemi också). Hörde ett par fantastiska låtar med honom som jag inte hade hört innan när jag såg honom på Nef senast, vilket var bra länge sedan och jag är tyvärr nästan säker på att de låtarna inte kommer att vara med på den här skivan. Förväntningarna är dock sjukt höga. http://www.myspace.com/hansappelqvistnaima

Annars vill jag bara säga, Sometimes I Don´t Get You.

Jag jag är lat, kopiera lyssna och dö http://hype.non-standard.net/track/161236

3 Comments:

Blogger Tatti said...

Nu kan man höra ett par låtar på myspace.

7:10 em  
Anonymous Anonym said...

Skoj med en ny Appelqvist skiva. En månad kvar. Längtar. De tre låtarna på myspace låter riktigt bra. Det kan inte vara lätt att följa upp ett sådant mästerverk som Bremort.

12:57 fm  
Blogger Tatti said...

Ja det låter lovande iallafall.

6:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Home