tisdag, juni 19, 2007

The Go-Betweens 'Bye Bye Pride'

Fan.

11 Comments:

Blogger Joakim said...

Det där orkar jag knappt kolla på. Smärtsamt.

Var inne på fade records igår för att köpa nya Burial 12", kände att jag behövde den som ett glas vatten efter en ökenvandring. Men den hade inte kommit in än, så jag tröstköpte "Box of Dub".

10:49 fm  
Blogger Tatti said...

Jag vet det är hemskt.

Jag har bara laddat ner den än, får se om Blenda tar in den. Tja då får du iallafall en ny låt med Burial.

10:53 fm  
Blogger Joakim said...

Den är ju helt sjuk, "Ghost hardware". Så jävla skönt med ett nytt världens bästa "band".

3:22 em  
Blogger Tatti said...

Hehe jag håller helt med, så jävla mörkt och härligt. Får mig att längta efter hösten. Något du gillade på Box Of Dub?

3:35 em  
Blogger Joakim said...

Jag gillar Digital Mystikz ocg Kode 9. Hoppas du fick en skiva idag. Grymt försenad, men ändå...

1:33 em  
Blogger Tatti said...

Ja Digital och Kode är fina. Fick tyvärr inget av dig idag, kanske imorgon om det kommer post då?

Köpte Intermission med Grant och Robert idag, fick som fan. De har själva valt ut låtarna. Saknar dock From My lips och Keep my word med Grant, annars fint som fan. Fick Laurie Andersons Big Science också.

3:47 em  
Blogger Joakim said...

jag älskar verkligen "Fingers" med McLennan. Världens bästa vuxenballad. Men jag har inte vågat lyssna på den sen han gick bort.

5:05 em  
Blogger Tatti said...

Ja den är grym. Vissa låtar gör verkligen sjukt ont att lyssna på med honom nu, känns som att vissa textrader får en helt ny mening sedan han dog.

5:19 em  
Anonymous Anonym said...

ja gud så vackert...! lycklig och ledsen om vartannat...

1:32 em  
Blogger Tatti said...

I no the feeling.

6:57 em  
Blogger Tatti said...

"know" kanske.

6:58 em  

Skicka en kommentar

<< Home