lördag, mars 25, 2006

Ett par snabba



Headmans andra skiva (tror jag) är en liten fin discopunkfunkhistoria som kanske inte är helt sjuk i huvudet men trevlig nog tycker jag allt. Sjunger gör bland annat Matt Safer från The Rapture, en snubbe från Fat Trucker (som jag har för mig att jag smädade rätt hårt när de var förband till just The Rapture på Sticky för något år sedan, ett inte alls stolt ögonblick i mitt liv. jag har för mig att jag skrek att de var ett jävla rockband gång på gång, men det är lugnt jag dricker ju inte längre). Erol Alkan, Tara Narayanan mfl. Inte helt oäven.

Orkar fan inte fixa fler bilder. Nåväl skaffa för fan Haunted House´s debutskiva La Vida... från hntdhs@yahoo.com kolla in myspace.com/hntdhs helt sjukt jävla bra. Sen måste jag ju säga att Guitar´s "At The Seaside" nog är den finaste lilla shoegazehistoria jag hört på mycket länge sjukt bra. Och har ni inte köpt Milosh "Meme" än så är ni fan dumma i huvudet, hatar ni Junior Boys eller?

2 Comments:

Blogger Joakim Sandström said...

Jag anar fylleantagonism.

Såg du Kobra igår? Roligast nånsin var inslaget från Rio: "Tati har revolutionerat Riofunken"

11:28 fm  
Blogger Tatti said...

Ja jag har blivit gammal och trött.

Bäst var nog ändå "Tati storknullaren".

4:23 em  

Skicka en kommentar

<< Home