måndag, juni 25, 2007

Zachary Quinto

Jag har inte känt så här för en man sedan jag upptäckte Mark Ruffalo i den grymt fina You Can Count On Me för en herrans massa år sedan. Zachary Quinto spelar skurken Sylar i den hyggliga serien Heroes och varje gång han är i bild så blir jag alldeles till mig av glädje, en sådan man, en sådan personlighet. Han fullkomligt äger hela serien och jag känner mig helt knäckt över att säsong två inte sänds förrän i september någon gång ( i USA). Du och jag Zach baby, jag spår dig en lysande framtid (kvalitetsmässigt hoppas jag, vilket tyvärr nog betyder dåligt ekonomiskt eller så blir det tvärtom.)

Nåväl klar med Heroes nu i kväll skall sista säsongen av Sopranos påbörjas (världens näst bästa serie efter The Wire).

I stereon Jockes Italosamlingar, gutt som fan.