söndag, oktober 15, 2006

Elizabeth Mitchell


Ska du kanske få tillökning snart? Såvitt jag vet så är det inte aktuellt för min del på ett tag iallafall. Man behöver nog inte ha barn för att skaffa de här skivorna dock, man kan älska dem ändå. Elizabeth Mitchell och Daniel Littleton från världens bästa Ida, är gifta och har barn ihop, och som att det inte var nog med att de gör fantastisk musik ihop under namnen Ida och Nanangtatang så har de även släppt fyra skivor för barn också, folkmusikversioner av Velvet Underground, Vashti Bunyan mfl. Kolla in och lyssna här http://www.youaremyflower.org/home.html

Det är sånt här som gör att jag inte tappat hoppet för mänskligheten helt.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

oj, detta måste jag kolla upp... ananars ville min son första gången han hörde vashti (hennes första album) att jag skulle bränna skivan till honom, så han kunde ta med och lyssna hos sin pappa, gulligt...

5:43 em  
Blogger Tatti said...

Ja det måste du verkligen. De är jättefina. Kolla upp Ida också om du inte hört dem. http://www.idamusic.com/

8:29 em  

Skicka en kommentar

<< Home